منوی دسته بندی

با اپلای دایریز

مهاجرت تحصیلی هدفی دست یافتنی‌ست

به اپلای دایریز خوش اومدید. با ما همراه شید تا تجربیاتمون در مسیر اپلای و مهاجرت تحصیلی رو باهاتون به اشتراک بگذاریم.

اپلای دایریز

خدمات مهاجرت تحصیلی

با دانش کافی و نگارش حرفه‌ای مدارک، مسیر هموارتری برای گرفتن پذیرش تحصیلی پیش رو خواهید داشت. ما به شما کمک می کنیم که در این پروسه به بهترین شکل پیشرفت کنید.

road-map
انتخاب مقصد

دریافت مشاوره برای مشخص شدن مقصد و مسیر متناسب با رزومه و هدف شما

مدرک زبان

تعیین آزمون زبان، برنامه‌ریزی، آمادگی، شرکت در آزمون و گرفتن مدرک

جمع‌آوری اطلاعات

تهیه لیست اساتید و فایل اکسل/ تهیه لیست پروگرم‌های تحصیلی

تهیه مدارک

نگارش و ویرایش مدارک مانند رزومه، انگیزه‌نامه، توصیه‌نامه و متن ایمیل

مکاتبه با اساتید

انجام مکاتبات برای جلب نظر استاد جهت دریافت فاند برای مقاطع پژوهش محور

اپلای برای دانشگاه‌ها

پرکردن فرم آنلاین دانشگاه‌ها، ارسال مدارک مورد نیاز و پرداخت اپلیکیشن فی

میخوای ببینی چیکار باید بکنی و کجای این مسیری؟
وارد شو

تصمیمت رو نهایی کردی؟

بدون شک، همگی شاهد افزایش سالانه تعداد افراد متقاضی تحصیل در خارج از کشور هستیم. می‌توان همین موضوع را گواه مزایای ادامه تحصیل در خارج از کشور دانست. درکنار این موضوع، سیاست‌های پذیرش مهاجر برای پیشبرد اهداف اقتصادی، توسط کشورهای توسعه یافته‌ای همچون آمریکا، کانادا و استرالیا اخذ پذیرش تحصیلی را برای دانشجویان بین‌المللی میسر‌تر نموده است. البته نباید منکر چالش‌هایی شد که به واسطه این تصمیم در انتظار ماست. از همین رو قصد داریم بایدها و نبایدهای مسیر اپلای رو با هم مرور کنیم تا با آگاهی کامل قدم در این مسیر بگذاریم و چالش های کمتری را پیش رو داشته باشیم.

223 Copy

اخبار

در این بخش شما می‌توانید اخبار به روز درمورد شرایط دانشگاه‌ها، کشورها را بیابید. برای مطالعه بیشتر روی هر خبر کلیک کنید.

کانال تلگرام
برای اطلاع از آخرین پوزیشن های تحصیلی عضو کانال تلگرام شوید.
ورود

شیوه سفارش از ما

  • ثبت نام در سایت

    برای دریافت خدمات موردنظر خود ابتدا در سایت ثبت نام کنید.
  • ثبت سفارش

    از صفحه "خدمات ما" محصول مورد نظر خود را انتخاب کرده و به سبد خرید خود اضافه کنید. در مرحله آخر جهت تسویه حساب، با تکمیل یک سری اطلاعات وارد بخش پرداخت شده و خرید خود را نهایی کنید.
  • به روز رسانی اطلاعات

    پس از ثبت سفارش، کارشناسان مربوطه جهت دریافت اطلاعات تکمیلی سفارش شما وابسته به خدمت درخواستی با شما در ارتباط خواهد بود .
  • تحویل سفارش

    در تاریخ مشخص شده، فایل برای شما ایمیل خواهد شد.

سوالات متداول

هردانشگاه، هر رشته و حتی هر کشور ممکن است مدارک متفاوتی را از شما درخواست کند، پس منطقی ترین روش بررسی مدارک مورد نیاز برای اخذ پذیرش در رشته مدنظرتان از طریق وبسایت دانشگاه و دانشکده مربوطه می‌باشد. ولی به طور کلی، مدارک تحصیلی مقاطع قبلی، ریز نمرات تحصیلی، مدرک زبان انگلیسی ( به عنوان مثال آیلتس یا تافل)، رزومه تحصیلی، انگیزه نامه و توصیه نامه جزو مدارک اصلی در پروسه اپلای هستند.

در بیشتر موارد برای اخذ پذیرش وجود مدرک زبان برای دانشجویان الزامیست و نمره مورد نظر وابسطه به دانشگاه و رشته متفاوت است که باید از طریق وبسایت دانشگاه بررسی گردد. در بعضی موارد امکان دریافت پذیرش مشروط منوط به گذراندن دوره های زبان انگلیسی و یا اخذ مدرک زبان در فرصتی که دانشگاه به شما میدهد، وجود دارد. به طور کلی توصیه ما این است که ابتدا مدرک زبان‌تان را تهیه کنید و ادامه مسیر را با خیال راحت تر طی کنید.

دانشجویان خارج از کشور بسته به قوانین کشور مورد نظر می‌ توانند به صورت پاره وقت کارکرده و درآمد داشته باشند. از همین رو دانشجویان در کشورهای مختلف برای کسب آگاهی پیرامون مجوز کار حین تحصیل بهتر است از سایت رسمی اداره مهاجرت اطلاعاتی را کسب کنند. در بخش اخبار می توانید اطلاعات تکمیلی در رابطه با شرایط کار حین تحصیل در دو کشور کانادا و استرالیا را مطالعه فرمایید.

توصیه نامه یا  Recommendation Letter  که با نام ریکام بین متقاضیان اپلای تحصیلی رایج است یکی دیگر از مدارک لازم در پروسه اپلای می باشد. توصیه‌نامه در حقیقت مدرکی هست که از این طریق اساتید و افراد دارای صلاحیت علمی، شایستگی شما برای ادامه تحصیل در مقطع مورد نظر را تایید می‌کنند.  

در بیشتر موارد نتیجه این آزمون مورد پذیرش دانشگاه ها نمی باشد. این آزمون برای کسانی مناسب است که قصد دارند برای مقاصد کاری و استخدامی مهاجرت کنند. بطورکلی، برای مهاجرت کاری به استرالیا، کانادا، نیوزلند و انگلستان شرکت در آزمون عمومی آیلتس الزامی است.